Periodo de publicación recogido
|
|
|
The Influence of Social Norms on Consumer Behavior: A Meta-Analysis
Vladimir Melnyk, François Anthony Carrillat, Valentyna Melnyk
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 86, Nº 3, 2022, págs. 98-120
Which sport sponsorships most impact sponsor CSR image?
Carolin Plewa, François Anthony Carrillat, Marc Mazodier, Pascale G. Quester
European Journal of Marketing, ISSN-e 1758-7123, Vol. 50, Nº. 5-6, 2016, págs. 796-815
On 'being there': : A comparison of the effectiveness of sporting event sponsorship among direct and indirect audiences
François Anthony Carrillat, Alain d'Astous, François Bellavance, François Eid
European Journal of Marketing, ISSN-e 1758-7123, Vol. 49, Nº. 3-4, 2015, págs. 621-642
Power imbalance issues in athlete sponsorship versus endorsement in the context of a scandal
François Anthony Carrillat, Alain d'Astous
European Journal of Marketing, ISSN-e 1758-7123, Vol. 48, Nº. 5-6, 2014, págs. 28-29
Weapons of mass intrusion: : the leveraging of ambush marketing strategies
François Anthony Carrillat, Francois Colbert, Matthieu Feigné
European Journal of Marketing, ISSN-e 1758-7123, Vol. 48, Nº. 1-2, 2014, págs. 314-335
Leveraging social media to enhance recruitment effectiveness: : a Facebook experiment
François Anthony Carrillat, Alain d'Astous, Emilie Morissette Grégoire
Internet research: Electronic networking applications and policy, ISSN 1066-2243, Vol. 24, Nº 4, 2014, págs. 4-5
For Better, for Worse?: What to Do When Celebrity Endorsements Go Bad
François Anthony Carrillat, Alain d'Astous, Josianne Lazure
Journal of Advertising Research, ISSN 0021-8499, Vol. 53, Nº 1, 2013, págs. 15-30
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados