Periodo de publicación recogido
|
|
|
A Study of Key Success Factors of Service Enterprises in China.
Min Zhang, Biying Jin, G. Alan Wang, Thong Ngee Goh, Zhen He
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 134, Nº. 1, 2016, págs. 1-14
Yingxue Ren, Zhen He, Pieternel A. Luning
Total Quality Management & Business Excellence, ISSN-e 1478-3371, Vol. 27, Nº. 7-8, 2016, págs. 897-911
Development and validation of a measurement instrument for assessing quality management practices in hospitals: : an exploratory study
Jingjing Xiong, Zhen He, Bin Ke, Min Zhang
Total Quality Management & Business Excellence, ISSN-e 1478-3371, Vol. 27, Nº. 5-6, 2016, págs. 465-478
E-service quality perceptions: : an empirical analysis of the Chinese e-retailing industry
Min Zhang, Lili Huang, Zhen He, Alan G. Wang
Total Quality Management & Business Excellence, ISSN-e 1478-3371, Vol. 26, Nº. 11-12, 2015, págs. 1357-1372
Reducing the voluntary turnover rate of dispatched employees by the DMAIC process
Zhen He, Xu-Tao Zhang, Min Zhang
Total Quality Management & Business Excellence, ISSN-e 1478-3371, Vol. 25, Nº. 7-8, 2014, págs. 842-855
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados