InstitucionesÁrea de conocimientoIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Competencies in understanding statistical information in primary and secondary school levels: An inter-cultural empirical study with German and Colombian students
Sebastian Kuntze, Laura Martignon, Francisco Vargas M., Joachim Engel
Avances de investigación en educación matemática, ISSN-e 2254-4313, Nº. 7, 2015, págs. 5-25
Hybrid tasks: Promoting statistical thinking and critical thinking through the same mathematical activities
Einav Aizikovitsh-Udi, David Clarke, Sebastian Kuntze
PNA: Revista de investigación en didáctica de la matemática, ISSN-e 1887-3987, Vol. 8, Nº. 3, 2014, págs. 115-126
Argumentation based on statistical data at the very beginning of primary school: Evidence from two empirical studies
Jens Krummenauer, Franziska Gutensohn, Johanna Aichele, Maria Emhart, Sebastian Kuntze
Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / coord. por Ceneida Fernández Verdú, Salvador Llinares Ciscar, Ángel Gutiérrez Rodríguez, Núria Planas i Raig, Vol. 3, 2022 (Research Reports Ja – Se), ISBN 978-84-1302-177-5, págs. 75-82
“Helping learners” – Pre-service mathematics teachers’ conceptions of learning support through the lens of their situated noticing: A vignette-based study
Sebastian Kuntze, Marita Friesen, Ralf Erens, Jens Krummenauer, Libuše Samková, Ceneida Fernández Verdú, Pere Ivars Santacreu, Salvador Llinares Ciscar, Melania Bernabeu Martínez, Vladimíra Petrášková, Karen Skilling, Lulu Healy
Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / coord. por Ceneida Fernández Verdú, Salvador Llinares Ciscar, Ángel Gutiérrez Rodríguez, Núria Planas i Raig, Vol. 3, 2022 (Research Reports Ja – Se), ISBN 978-84-1302-177-5, págs. 91-98
Jens Krummenauer, Sebastian Kuntze, Marita Friesen, Karen Skilling, Libuše Samková, Ceneida Fernández Verdú, Pere Ivars Santacreu, Salvador Llinares Ciscar
Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / coord. por Ceneida Fernández Verdú, Salvador Llinares Ciscar, Ángel Gutiérrez Rodríguez, Núria Planas i Raig, Vol. 1, 2022 (Plenary Lectures, Plenary Panel, Research Forums, Working Groups, Seminar, National Presentation), ISBN 978-84-1302-175-1, págs. 219-220
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados