InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Approach goal orientations in North African French adolescents: The longitudinal effects of ethnic identity and valuing of school
Adam J. Hoffman, Beth Kurtz-Costes, Florence Loose, Florence Dumas, Annique Smeding, Isabelle Régner
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 8, 2019, págs. 1498-1511
Tracking and simulating dynamics of implicit stereotypes:: A situated social cognition perspective.
Annique Smeding, Jean-Charles Quinton, Kelly Lauer, Laura Barca, Giovanni Pezzulo
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 111, Nº. 6, 2016, págs. 817-834
Assessing does not mean threatening: The purpose of assessment as a key determinant of girls' and boys' performance in a science class
Carine Souchal, Marie-Christine Toczek, Céline Darnon, Annique Smeding, Fabrizio Butera, Delphine Martinot
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 1, 2014, págs. 125-136
Order of administration of math and verbal tests: An ecological intervention to reduce stereotype threat on girls’ math performance
Annique Smeding, Florence Dumas, Florence Loose, Isabelle Régner
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 3, 2013, págs. 850-860
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados