InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Taking a shine to it: : How the preference for glossy stems from an innate need for water
Katrien Meert, Mario Pandelaere, Vanessa M. Patrick
Journal of Consumer Psychology, ISSN-e 1057-7408, Vol. 24, Nº. 2, 2014, págs. 195-206
The Impact of Value Laden Advertisements on Consumer Values
Christine Defever, Mario Pandelaere
Advertising research: Message, medium and context / Patrick Pelsmacker (ed. lit.), Nathalie Dens (ed. lit.), 2009, ISBN 978-90-441-2387-6, págs. 69-77
Fragmentation in Advertising: A Way To Communicate Beauty Images
Christine Defever, Mario Pandelaere
Advertising research: Message, medium and context / Patrick Pelsmacker (ed. lit.), Nathalie Dens (ed. lit.), 2009, ISBN 978-90-441-2387-6, págs. 87-95
The Effect of Advertising on Children's Materialism
Kim Janssens, Mario Pandelaere
Advertising research: Message, medium and context / Patrick Pelsmacker (ed. lit.), Nathalie Dens (ed. lit.), 2009, ISBN 978-90-441-2387-6, págs. 335-341
Understanding the Willingness To Pay - Willingness To Accept Gap: Materialism as a Moderator of the Endowment Effect
Inge Lens, Mario Pandelaere
Advertising research: Message, medium and context / Patrick Pelsmacker (ed. lit.), Nathalie Dens (ed. lit.), 2009, ISBN 978-90-441-2387-6, págs. 343-351
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados