Periodo de publicación recogido
|
|
|
Arizona educational stakeholders’ perceptions of K12 teachers’ accented speech
Meghan Moran, Okim Kang, Mary McGroarty
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 45, Nº. 4, 2024, págs. 805-821
Social judgement of L2 accented speech stereotyping and its influential factors
Okim Kang, Katherine Yaw
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 45, Nº. 4, 2024, págs. 921-936
Impact of L2 learners' background factors on the perception of L1 Spanish speech
Holly Wheeler, Okim Kang
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 55, Nº. 1, 2022, págs. 155-174
ESL students’ reverse linguistic stereotyping of English teachers
Romy Ghanem, Okim Kang
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 75, Nº 3, 2021, págs. 330-340
Which Features of Accent affect Understanding?: Exploring the Intelligibility Threshold of Diverse Accent Varieties
Okim Kang, Ron I Thomson, Meghan Moran
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 41, Nº 4, 2020, págs. 453-480
Mitigating U.S. Undergraduates Attitudes Toward International Teaching Assistants
Stephanie Lindemann, Donald Rubin, Okim Kang
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 49, Nº. 4, 2015, págs. 681-706
Functional Loads of Pronunciation Features in Nonnative Speakers' Oral Assessment
Okim Kang, Meghan Moran
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 48, Nº. 1, 2014, págs. 176-187
Okim Kang, Donald L. Rubin, Lucy Pickering
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 94, Nº 4, 2010, págs. 554-566
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados