InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Engagement and consumption behavior of eSports gamers
Amir Zaib Abbasi, Muhammad Asif, Amjad Shamim, Ding Hooi Ting, Raouf Ahmad Rather
Spanish journal of marketing-ESIC, ISSN 2444-9695, ISSN-e 2444-9709, Vol. 27, Nº. Extra 2, 2023 (Ejemplar dedicado a: Consumer Engagement: Contemporary Challenges in an Evolving World)
Meta-analysis on American presidential election - 2016 and American stock market
Farhan Ahmed, Salman Bahoo, Sohail Aslam, Muhammad Asif
Estudios de economía aplicada, ISSN 1133-3197, ISSN-e 1697-5731, Vol. 38, Nº 1, 2020 (Ejemplar dedicado a: Challenges in the construction of composite indicators)
Determining the key capabilities required for performance excellence in higher education
Muhammad Asif, Cory Searcy
Quality control and applied statistics, ISSN 0033-5207, Vol. 60, Nº. 5-6, 2015, págs. 549-552
Creating ambidexterity through quality management
Muhammad Asif, Henk J. de Vries
Total Quality Management & Business Excellence, ISSN-e 1478-3371, Vol. 26, Nº. 11-12, 2015, págs. 1226-1241
What service excellence can learn from business excellence models
Muhammad Asif, Matthias H.J. Gouthierb
Total Quality Management & Business Excellence, ISSN-e 1478-3371, Vol. 25, Nº. 5-6, 2014, págs. 511-531
Determining the key capabilities required for performance excellence in higher education
Muhammad Asif, Cory Searcy
Total Quality Management & Business Excellence, ISSN-e 1478-3371, Vol. 25, Nº. 1-2, 2013, págs. 22-35
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados