Aclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Tali Rosenberg Adler, Naomi Weintraub
American Journal of Occupational Therapy, ISSN 0272-9490, Vol. 74, Nº. 4, 2020
Enhancing classroom participation of students with intellectual and developmental disabilities
Efrat Selanikyo, Shira Yalon-Chamovitz, Naomi Weintraub
Canadian Journal of Occupational Therapy, ISSN 0008-4174, Vol. 84, Nº. 2, 2017, págs. 76-86
Development and validity of the Arabic Handwriting Assessment for elementary school students
Abeer Salameh Matar, Nasir Basal, Baraah Nashef-Tali, Naomi Weintraub
British journal of occupational therapy, ISSN 0308-0226, Vol. 79, Nº. 4, 2016, págs. 212-219
Gender Differences in Students' Self-Awareness of Their Handwriting Performance
Orit Lahav, Adina Maeir, Naomi Weintraub
British journal of occupational therapy, ISSN 0308-0226, Vol. 77, Nº. 12, 2014, págs. 614-618
Efficacy of an Early Intervention Program for At-Risk Preschool Boys: A Two-Group Control Study
Anat Golos, Miri Sarid, Michal Weill, Naomi Weintraub
American Journal of Occupational Therapy, ISSN 0272-9490, Vol. 65, Nº. 4, 2011, págs. 400-408
Relationship Between Handwriting and Keyboarding Performance Among Fast and Slow Adult Keyboarders
Naomi Weintraub, Naomi Gilmour-Grill, Patricia Weiss
American Journal of Occupational Therapy, ISSN 0272-9490, Vol. 64, Nº. 1, 2010, págs. 123-132
Quality of Life in School (QoLS) Questionnaire: Development and Validity
Naomi Weintraub, Asnat Bar-Haim Erez
American Journal of Occupational Therapy, ISSN 0272-9490, Vol. 63, Nº. 6, 2009, págs. 724-731
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados