Periodo de publicación recogido
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Evaluating the Effectiveness of Retailer-Themed Super Saver Events
Jonne Y. Guyt, Els Gijsbrechts
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 84, Nº 2, 2020, págs. 92-113
The impact of national brand introductions on hard-discounter image and share-of-wallet
Carlos J.S. Lourenço, Els Gijsbrechts
International journal of research in marketing, ISSN 0167-8116, Vol. 30, Nº 4, 2013, págs. 368-382
Patterns in consumption-based learning about brand quality for consumer packaged goods
Maciej Szymanowski, Els Gijsbrechts
International journal of research in marketing, ISSN 0167-8116, Vol. 30, Nº 3, 2013, págs. 219-235
Close encounter with the hard discounter: : A multiple-store shopping perspective on the impact of local hard-discounter entry.
Mark Vroegrijk, Els Gijsbrechts, Katia Campo
Journal of marketing research, ISSN 0022-2437, Vol. 50, Nº 5, 2013, págs. 606-626
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