Aclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Early Identification in Autism: subtypes based on child, family, and community characteristics
Anna Wallisch, Lauren Little, Evan Dean, Winnie Dunn
American Journal of Occupational Therapy, ISSN 0272-9490, Vol. 73, Nº. Extra 4, 1, 2019
Impact of a Contextual Intervention on Child Participation and Parent Competence Among Children With Autism Spectrum Disorders: A Pretest–Posttest Repeated-Measures Design
Winnie Dunn, Jane A Cox, Lauren Foster, Lisa A Mische Lawson, Jennifer Tanquary
American Journal of Occupational Therapy, ISSN 0272-9490, Vol. 66, Nº. 5, 2012, págs. 520-528
Exploring the Relationship between Affect and Sensory Processing Patterns in Adults
Batya Engel-Yeger, Winnie Dunn
British journal of occupational therapy, ISSN 0308-0226, Vol. 74, Nº. 10, 2011, págs. 456-464
The Relationship between Sensory Processing Difficulties and Anxiety Level of Healthy Adults
Batya Engel-Yeger, Winnie Dunn
British journal of occupational therapy, ISSN 0308-0226, Vol. 74, Nº. 5, 2011, págs. 210-216
Relationship Between Context and Sensory Processing in Children With Autism
Natalie Bennett Brown, Winnie Dunn
American Journal of Occupational Therapy, ISSN 0272-9490, Vol. 64, Nº. 3, 2010, págs. 474-483
Invited Commentary on �Sensory Sensitivities of Gifted Children�
Winnie Dunn
American Journal of Occupational Therapy, ISSN 0272-9490, Vol. 63, Nº. 3, 2009, págs. 296-300
Sensory Processing in Children With and Without Autism: A Comparative Study Using the Short Sensory Profile
Scott D. Tomchek, Winnie Dunn
American Journal of Occupational Therapy, ISSN 0272-9490, Vol. 61, Nº. 2, 2007, págs. 190-200
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados