InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Transnational English language teacher wellbeing: An ecological perspective
Karim Sadeghi, Roghayeh Pourbahram
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. Extra 0, 2024
Connecting the dots to see the whole:: Learner variables, wellbeing and coping strategies in student narratives.
Karim Sadeghi, Zainab Abolfazli Khonbi
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 57, Nº 1, 2020, págs. 86-96
Promotion through claiming centrality in L1 and L2 English Research Article Introductions
Karim Sadeghi, Jalil Abdi
IJES: international journal of English studies, ISSN 1578-7044, ISSN-e 1989-6131, Vol. 18, Nº. 1, 2018 (Ejemplar dedicado a: Open Issue), págs. 53-70
The idea of English in Iran: an example from Urmia
Karim Sadeghi, Jack C. Richards
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 37, Nº. 4, 2016, págs. 419-434
Karim Sadeghi
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 96, Nº 4, 2012, págs. 633-635
An examination of iranian EFL learner translators' problems in translation activities
Karim Sadeghi, Sepideh Atamani
redit: Revista electrónica de didáctica de la traducción y la interpretación, ISSN-e 1989-4376, Nº. 7, 2011, págs. 82-92
Karim Sadeghi
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 94, Nº 1, 2010, págs. 162-164
Karim Sadeghi (res.), Sima Khezrlou (res.)
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 35, Nº 2, 2014, págs. 234-237
Es reseña de:
Principles and practices for response in second language writing: developing self-regulated learners
Maureen S. Andrade, Norman W. Evans
New York : Routledge, 2013
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados