InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Elementary Students´ Roles and Epistemic Stances During Document-Based History Lessons
Jeffery D. Nokes
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 42, Nº 3, 2014, págs. 375-413
Observing Literacy Practices in History Classrooms
Jeffery D. Nokes
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 38, Nº 4, 2010, págs. 515-544
Teaching high school students to use heuristics while reading historical texts
Jeffery D. Nokes, Janice A. Dole, Douglas J. Hacker
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 99, Nº. 3, 2007, págs. 492-504
Historical reading and writing in secondary school classrooms
Jeffery D. Nokes
Palgrave handbook of research in historical culture and education / coord. por Mario Carretero, Stefan Berger, Maria Grever, 2017, ISBN 9781137529077, págs. 553-572
Cutting Edge Theory and Research in Assessing Historical Thinking
Jeffery D. Nokes
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 43, Nº 3, 2015, págs. 435-440
Es reseña de:
New Directions in Assessing Historical Thinking
K. Ercikan (ed. lit.), P. Seixas (ed. lit.)
New York : Routledge, 2015
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados