InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
First-Semester Organic Chemistry during COVID-19: Prioritizing Group Work, Flexibility, and Student Engagement
Leslie A. Nickerson, Kevin M. Shea
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 9, 2020, págs. 3201-3205
Semester-Long Course-Based Research Project in Second-Semester Organic Chemistry: Synthesizing Potential Lead Compounds for the Treatment of a Neglected Tropical Disease
Kerry L. Barnett, Kevin M. Shea, Catherine McGeough, Kristine Trotta, Steven Williams, Minh Ly, Kathryn Aloisio
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 4, 2020, págs. 1008-1016
The “pHunger Games”: Manuscript Review to Assess Graduating Chemistry Majors
David J. Gorin, Elizabeth R. Jamieson, K. T. Queeney, Kevin M. Shea
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 93, Nº 12, 2016, págs. 2058-2062
Literature-Based Problems for Introductory Organic Chemistry Quizzes and Exams
Kevin M. Shea, David J. Gorin, Maren E. Buck
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 93, Nº 5, 2016, págs. 886-890
Beyond Clickers, Next Generation Classroom Response Systems for Organic Chemistry
Kevin M. Shea
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 93, Nº 5, 2016, págs. 971-974
Synthesis of Di- and Trisubstituted Azulenes Using a Danheiser Annulation as the Key Step: An Advanced Organic Laboratory Experiment
Rebecca M. Thomas, Kevin M. Shea
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 90, Nº 1, 2013, págs. 110-114
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados