InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Student engagement and its association with academic achievement and subjective well-being: A systematic review and meta-analysis
Zi Yang Wong, Gregory A. D. Liem, Melvin Chan, Jesus Alfonso D. Datu
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 116, Nº. 1, 2024, págs. 48-75
Academic and social achievement goals: Their additive, interactive, and specialized effects on school functioning
Gregory A. D. Liem
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 86, Nº. 1, 2016, págs. 37-56
The role of arts-related information and communication technology use in problem solving and achievement: Findings from the programme for international student assessment
Gregory A. D. Liem, Andrew J. Martin, Michael Anderson, Robyn Gibson, David Sudmalis
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 2, 2014, págs. 348-363
Structural and concurrent validity of the International English Mini-Markers in an adolescent sample: : Exploring analytic approaches and implications for personality assessment
Paul Ginns, Andrew J. Martin, Gregory A. D. Liem, Brad Papworth
Journal of Research in Personality, ISSN-e 1095-7251, Vol. 53, Nº. 1, 2014, págs. 182-192
The role of arts participation in students’ academic and nonacademic outcomes: A longitudinal study of school, home, and community factors
Andrew J. Martin, Marianne Mansour, Michael Anderson, Robyn Gibson, Gregory A. D. Liem, David Sudmalis
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 3, 2013, págs. 709-727
Adaptability: How students’ responses to uncertainty and novelty predict their academic and non-academic outcomes
Andrew J. Martin, Harry G. Nejad, Susan H. Colmar, Gregory A. D. Liem
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 3, 2013, págs. 728-746
Andrew J. Martin, Gregory A. D. Liem, Magdalena M. C. Mok, Jacob Xu
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 4, 2012, págs. 1054-1073
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados