Periodo de publicación recogido
|
|
|
Remapping the teacher knowledge-base of language teacher education: A Vietnamese perspective
Le Van Canh
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 24, Nº. 1, 2020, págs. 71-81
Le Van Canh
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 23, No. 1, 2014, págs. 75-76
Business Vocabulary in Practice ( Third edition )
Le Van Canh
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 22, No. 1, 2013, págs. 87-88
Sandee Thompson, Rory O'Kane, Le Van Canh, Jonathon Ryan, Neil McBeath
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 28, No. 2, 2019, págs. 81-82
Es reseña de:
Language Assessment for Classroom Teachers
Lyle Bachmand, Barbara Damböck
Oxfors university press, 2017
Teaching in Low-Resource Classrooms: Voices of Experience
Richard Smith, Arnol Padwad, Deborah Bullock
British Council, 2017
Exploratory practice in language teaching.
Judith Hanks
Palgrave Macmillan, 2017
English medium Instruction: content and language in policy and practice
Ernesto Macaro
Oxford university press, 2018
English Across the fracture lines
Elizabeth J Erling
2017
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados