InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Supporting the education and well-being of children who are looked-after: What is the role of the virtual school?
Helen Drew, Robin Banerjee
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 34, Nº 1, 2019, págs. 101-121
Sylvia Leeves, Robin Banerjee
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 29, Nº 1, 2014, págs. 43-62
To have or to learn?: The effects of materialism on British and Chinese children's learning
Lisbeth Ku, Helga Dittmar, Robin Banerjee
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 106, Nº. 5, 2014, págs. 803-821
Children’s Reasoning About Self-Presentation Following Rule Violations: The Role of Self-Focused Attention
Robin Banerjee, Mark Bennett, Nikki Luke
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 5, 2012, págs. 1805-1821
Lisbeth Ku, Helga Dittmar, Robin Banerjee
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 1, 2012, págs. 74-86
Peer Relations and the Understanding of Faux Pas: Longitudinal Evidence for Bidirectional Associations
Robin Banerjee, Dawn Watling, Marcella Caputi
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 82, Nº. 6, 2011, págs. 1887-1905
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados