Periodo de publicación recogido
|
|
|
Is Improving Access to University Enough?: Socio‐Economic Gaps in the Earnings of English Graduates
Jack Britton, Lorraine Dearden, Neil Shephard, Anna Vignoles
Oxford bulletin of economics and statistics, ISSN 0305-9049, Vol. 81, Nº. 2, 2019, págs. 328-368
What parents want: : School preferences and school choice
Simon Burgess, Deborah Wilson, Ellen Greaves, Anna Vignoles
Economic journal, ISSN 0013-0133, Vol. 125, Nº 587, 2015, págs. 1262-1289
Paul Clarke, Claire Crawford, Fiona Steele, Anna Vignoles
Education economics, ISSN 0964-5292, Vol. 23, Nº. 3-4, 2015, págs. 259-277
A longitudinal analysis of UK second-generation disadvantaged immigrants.
Muriel Meunier, Augustin de Coulon, Oscar David Marcenaro Gutiérrez, Anna Vignoles
Education economics, ISSN 0964-5292, Vol. 21, Nº. 2, 2013, págs. 105-134
Matching the supply of and demand for young people graduating from the vocational track in Spain
Oscar David Marcenaro Gutiérrez, Anna Vignoles
Estadística española, ISSN 0014-1151, Vol. 54, Nº 178, 2012, págs. 221-262
Parents' skills and children's cognitive and non-cognitive outcomes.
Augustin de Coulon, Elena Meschi, Anna Vignoles
Education economics, ISSN 0964-5292, Vol. 19, Nº. 5, 2011, págs. 451-474
The Declining Relative Importance of Ability in Predicting Educational Attainment
Anna Vignoles, Fernando Galindo-Rueda
Journal of human resources, ISSN 0022-166X, Vol. 40, Nº 2, 2005, págs. 335-353
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados