Periodo de publicación recogido
|
|
|
Implementing corporate social responsibility strategies in the hospitality and tourism firms: A culture-based approach
Hyoung Ju Song, Kyung Ho Kang
Tourism economics: the business and finance of tourism and recreation, ISSN 1354-8166, Vol. 25, Nº. Extra 4, 2019 (Ejemplar dedicado a: Economic Implications of Corporate Social Responsibility and Sustainability in Tourism and Hospitality), págs. 520-538
Effects of diversification strategies on US restaurant firms' performance
Kyung Ho Kang, Seoki Lee
Tourism economics: the business and finance of tourism and recreation, ISSN 1354-8166, Vol. 21, Nº. 4, 2015, págs. 807-831
An examination of US hotel segment strategy: diversified, concentrated of balanced?
Seoki Lee, Kyung Ho Kang, Qu Xiao
Tourism economics: the business and finance of tourism and recreation, ISSN 1354-8166, Vol. 17, Nº. 6, 2011, págs. 1257-1274
Impact of brand diversification on firm performance: a study of restaurant firms
Kyuwan Choi, Kyung Ho Kang, Seoki Lee, Kyuseok Lee
Tourism economics: the business and finance of tourism and recreation, ISSN 1354-8166, Vol. 17, Nº. 4, 2011, págs. 885-903
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados