InstitucionesAclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Finding the sweet spot: Learners’ productive knowledge of mid-frequency lexical items
Ben Naismith, Alan Juffs
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 28, Nº. 3, 2024, págs. 1106-1142
Revisiting the Revised Hierarchical Model: Evidence for concept mediation in backward translation
Zhaohong Wu, Alan Juffs
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 22, Nº 2, 2019, págs. 285-299
Alan Juffs
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 38, Nº 6, 2017, págs. 1329-1333
Construct operationalization, L1 effects, and context in second language processing
Alan Juffs
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 20, Nº 4, 2017, págs. 694-695
Aspects of working memory in L2 learning
Alan Juffs, Michael Harrington
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 44, Nº 2, 2011, págs. 137-166
The acquisition of semantics-syntax correspondences and verb frequencies in ESL materials
Alan Juffs
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 2, Nº. 2, 1998, págs. 93-123
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados