InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The moderating role of popular peers’ achievement goals in 5th- and 6th-graders’ achievement-related friendships: A social network analysis.
Lydia Laninga-Wijnen, Allison M. Ryan, Zeena Harakeh, Huiyoung Shin, Wilma A.M. Vollebergh
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 110, Nº. 2, 2018, págs. 289-307
Allison M. Ryan, Sungok Serena Shim
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 4, 2012, págs. 1122-1134
Helen Patrick, Avi Kaplan, Allison M. Ryan
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 103, Nº. 2, 2011, págs. 367-382
Achievement goals and achievement during early adolescence: Examining time-varying predictor and outcome variables in growth-curve analysis
S. Serena Shim, Allison M. Ryan, Carolyn J. Anderson
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 100, Nº. 3, 2008, págs. 655-671
An exploration of young adolescents' social achievement goals and social adjustment in middle school
Allison M. Ryan, S. Serena Shim
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 100, Nº. 3, 2008, págs. 672-687
Striving for social dominance over peers: The implications for academic adjustment during early adolescence
Sarah M. Kiefer, Allison M. Ryan
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 100, Nº. 2, 2008, págs. 417-428
Helen Patrick, Allison M. Ryan, Avi Kaplan
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 99, Nº. 1, 2007, págs. 83-98
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados