InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Kym Butcher, Glenn Pearce, Donald Ross
The international journal of management education, ISSN 1472-8117, Vol. 15, Nº. 1, 2017, págs. 67-83
A study into the effects of a board game on flow in undergraduate business students
Aila Khan, Glenn Pearce
The international journal of management education, ISSN 1472-8117, Vol. 13, Nº. 3, 2015, págs. 193-201
Teaching undergraduate marketing students using ‘hot seating through puppetry’: an exploratory study
Glenn Pearce, Nigel Hardiman
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 49, Nº 4, 2012, págs. 437-447
Educational Drama: A tool for promoting marketing education?
Glenn Pearce, Ross Brennan
The international journal of management education, ISSN 1472-8117, Vol. 8, Nº 1, 2009, págs. 1-10
The advantages (benefits) and disadvantatges (weaknesses) of educational drama: perceptions of students studying marketing at university
Glenn Pearce
The international journal of management education, ISSN 1472-8117, Vol. 4, Nº 2, 2004, págs. 29-37
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados