Periodo de publicación recogido
|
|
|
Pre-service Chinese language teachers’ conceptions of assessment: A person-centered perspective
Lin Lin, Guan Ying Li, Xuejun Guo
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 28, Nº. 1, 2024, págs. 273-295
Shek Kam Tse, Lin Lin, Rex Hung Wai Ng
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 9, 2022, págs. 3258-3273
Benefits of interactive graphic organizers in online learning: Evidence for generative learning theory.
Xue Wang, Richard E. Mayer, Pu Zhou, Lin Lin
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 5, 2021, págs. 1024-1037
Intentionality and wisdom in language, information, and technology
Lin Lin, Haj Ross, Brian O'Connor, J. Michael Spector
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 55, Nº. 5, 2015 (Ejemplar dedicado a: A general issue covering varied aspects of educational technology), págs. 35-38
Technology to Facilitate Online Group Formation
Lin Lin, Brenda I. López Ortiz
Academic Exchange Quarterly, ISSN 1096-1453, Vol. 13, Nº 1, 2009, pág. 145
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados