Periodo de publicación recogido
|
|
|
MulTINCo: multilingual traditional immersion and native corpus. Better-documented multiliteracy practices for more refined SLA studies
Fanny Meunier, Isa Hendrikx, Amélie Bulon, Kristel Van Goethem, Hubert Naets
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 26, Nº. 5, 2023 (Ejemplar dedicado a: Assessing CLIL: a multidisciplinary approach.), págs. 572-589
Receptive knowledge of intensifying adjectival compounds: Belgian French-speaking CLIL and non-CLIL learners of Dutch and English
Isa Hendrikx, Kristel Van Goethem
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 26, Nº. 5, 2023 (Ejemplar dedicado a: Assessing CLIL: a multidisciplinary approach.), págs. 614-638
Luk Van Mensel, Amélie Bulon, Isa Hendrikx, Fanny Meunier, Kristel Van Goethem
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 8, Nº. 2, 2020, págs. 173-199
From adjective to affix in Dutch and French: The influence of word order patterns on grammaticalization
Kristel Van Goethem
Studies in language: International Journal Sponsored by The Foundation "Foundations of Language", ISSN 0378-4177, Vol. 35, Nº 1, 2011, págs. 194-216
The French construction nouveau + past participle revisited: Arguments in favour of a prefixoid analysis of nouveau
Kristel Van Goethem
Folia lingüística: Acta Societatis Linguisticae Europaeae, ISSN-e 1614-7308, ISSN 0165-4004, Vol. 44, Nº 1, 2010, págs. 163-178
Karen Lahousse, Béatrice Lamiroy, Kristel Van Goethem
Linguisticae investigationes: Revue internationale de linguistique française et de linguistique générale, ISSN 0378-4169, Tome 33, Fascicule 2, 2010, págs. 161-164
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados