InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The power of imagination and perspective in learning from science text.
Claudia Leopold, Richard E. Mayer, Stephan Dutke
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 5, 2019, págs. 793-808
Learning from scientific texts: Personalizing the text increases transfer performance and task involvement
Stephan Dutke, Anna Christina Grefe, Claudia Leopold
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 31, Nº 4, 2016, págs. 499-513
An imagination effect in learning from scientific text
Claudia Leopold, Richard E. Mayer
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 1, 2015, págs. 47-63
Drawing as a generative activity and drawing as a prognostic activity
Annett Schawamborn, Richard E. Mayer, Hubertina Thillmann, Claudia Leopold
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 102, Nº. 4, 2010, págs. 872-879
Drawing instructions, strategic knowledge, strategy-based motivation, and students’ use of drawings
Johanna Rellensmann, Stanislaw Schukajlow, Claudia Leopold
Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / coord. por Ceneida Fernández Verdú, Salvador Llinares Ciscar, Ángel Gutiérrez Rodríguez, Núria Planas i Raig, Vol. 3, 2022 (Research Reports Ja – Se), ISBN 978-84-1302-177-5, págs. 347-354
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados