InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Using diagrams versus text for spaced restudy: Effects on learning in 10th grade biology classes
Bradley W. Bergey, Jennifer G. Cromley, Mandy L. Kirchgessner, Nora S. Newcombe
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 1, 2015, págs. 59-74
The role of identity development, values, and costs in college STEM retention
Tony Perez, Jennifer G. Cromley, Avi Kaplan
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 1, 2014, págs. 315-329
English Language Learners' Access to and Attainment in Postsecondary Education
Yasuko Kanno, Jennifer G. Cromley
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 47, Nº. 1, 2013, págs. 89-121
Jennifer G. Cromley, Lindsey E. Snyder-Hogan, Ulana A. Luciw-Dubas
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 102, Nº. 3, 2010, págs. 687-700
Testing and refining the direct and inferential mediation model of reading comprehension
Jennifer G. Cromley, Roger Azevedo
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 99, Nº. 2, 2007, págs. 311-325
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados