Periodo de publicación recogido
|
|
|
Australian on-premise wine: what influences wine buying decisions?
Steve Goodman, Cullen Habel
Australian and New Zealand grapegrower and winemaker, ISSN 0727-3606, Nº 596, 2013, págs. 88-89
US on-premise wine choice: what influences their wine buying decision?
Steve Goodman, Cullen Habel
Australian and New Zealand grapegrower and winemaker, ISSN 0727-3606, Nº 591, 2013, págs. 75-76
US off-premise: why do they buy what they buy?
Steve Goodman, Cullen Habel
Australian and New Zealand grapegrower and winemaker, ISSN 0727-3606, Nº 590, 2013, págs. 64-65
What influences US resellers on which winery to represent?
Steve Goodman, Cullen Habel
Australian and New Zealand grapegrower and winemaker, ISSN 0727-3606, Nº 589, 2013, págs. 71-72
Connecting with the wine consumer using today's technology
Steve Goodman, Cullen Habel
Australian and New Zealand grapegrower and winemaker, ISSN 0727-3606, Nº 565, 2011, págs. 76-77
Winery cellar door servicescape: a visual content analysis
Teagan Altschwager, Steve Goodman, Cullen Habel
Australian and New Zealand grapegrower and winemaker, ISSN 0727-3606, Nº 562, 2010, págs. 64-68
Twitter: the post-millennium "Soapbox"
Steve Goodman, Cullen Habel
Australian and New Zealand grapegrower and winemaker, ISSN 0727-3606, Nº 561, 2010, págs. 111-113
Part One: establishing a presence in social media. Facebook
Cullen Habel, Steve Goodman
Australian and New Zealand grapegrower and winemaker, ISSN 0727-3606, Nº 559, 2010, págs. 106-110
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados