Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Issues of language and gender in second and foreign language education
Jane Sunderland
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 33, Nº 4, 2000, págs. 203-223
New understandings of gender and language classroom research: texts, teacher talk and student talk
Jane Sunderland
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 4, Nº. 2, 2000, págs. 149-173
Girls being quiet: a problem for foreign language classrooms?
Jane Sunderland
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 2, Nº. 1, 1998, págs. 48-82
When We Say ‘Language and Gender’What Do We Mean by Gender?
Jane Sunderland
Gender, Language and Translation. Representations and Transcodifications / Michele Sala (ed. lit.), 2022, ISBN 978-88-97253-03-7, págs. 25-48
Theorizing Gender Perspectives in Foreign and Second Language Learning
Jane Sunderland
Gender perspectives on vocabulary in foreign and second languages / coord. por Rosa María Jiménez Catalán, 2010, ISBN 978-0-230-23262-4, págs. 1-22
Queering the English Language Classroom: A Practical Guide for Teachers
Jane Sunderland
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 75, Nº 2, 2021 (Ejemplar dedicado a: Comprehensive Sexual Education in ELT), págs. 216-219
Es reseña de:
Queering the English Language Classroom: A Practical Guide for Teachers
Joshua M. Paiz
Equinox, 2020
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados