Periodo de publicación recogido
|
|
|
A structured analysis of unstructured big data by leveraging cloud computing
Xiao Liu, Param Vir Singh, Kannan Srinivasan
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 35, Nº 3, 2016, págs. 363-388
Matching in the sourcing market: : A structural analysis of the upstream channel
Jian Ni, Kannan Srinivasan
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 34, Nº 5, 2015, págs. 722-738
Editorial—marketing science in emerging markets
Laxman Narasimhan, Kannan Srinivasan, K. Sudhir
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 34, Nº 4, 2015, págs. 473-479
Crowdsourcing new product ideas under consumer learning
Yan Huang, Param Vir Singh, Kannan Srinivasan
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Vol. 60, Nº. 9, 2014, págs. 2138-2159
Signaling through pricing by service providers with social preferences
Baojun Jiang, Jian Ni, Kannan Srinivasan
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 33, Nº 5, 2014, págs. 641-654
Amin Sayedi, Kinshuk Jerath, Kannan Srinivasan
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 33, Nº 4, 2014, págs. 586-608
Internet Auction Features as Quality Signals.
Shibo Li, Kannan Srinivasan, Baohong Sun
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 73, Nº 1, 2009, págs. 75-92
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados