InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Language assessment tools for Arabic-speaking heritage and refugee children in Germany
Cornelia Hamann, Solveig Chilla, Lina Abed Ibrahim, István Fekete
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 41, Nº 6, 2020 (Ejemplar dedicado a: The Language, Literacy and Social Integration of Refugee Children and Youth), págs. 1375-1414
Phonological working memory and language development: What are the measures and what do they measure?
Cornelia Hamann
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 38, Nº 6, 2017, págs. 1313-1321
The acquisition of pronouns by French children: A parallel study of production and comprehension
Pascal Zesiger, Laurence Chillier Zesiger, Marina Arabatzi, Laura Baranzini, Stéphany Cronel-Ohayon, Julie Franck, Ulrich Hans Frauenfelder, Cornelia Hamann, Luigi Rizzi
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 31, Nº 4, 2010, págs. 571-603
Speculations About Early Syntax: the Production of Wh-questions by Normally Developing French Children and French Children with SLI
Cornelia Hamann
Catalan journal of linguistics, ISSN-e 2014-9719, ISSN 1695-6885, Vol. 5, 2006 (Ejemplar dedicado a: Acquisition of Romance languages), págs. 143-189
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados