Periodo de publicación recogido
|
|
|
Validity and Reliability of the Session-RPE Method for Quantifying Training in Australian Football: A Comparison of the CR10 and CR100 Scales
Tannath J. Scott, Cameron R. Black, John Quinn, Aaron J. Coutts
Journal of strength and conditioning research: the research journal of the NSCA, ISSN 1064-8011, Vol. 27, Nº. 1, 2013, págs. 270-276
Rob Duffield, Aaron J. Coutts, John Quinn
Journal of strength and conditioning research: the research journal of the NSCA, ISSN 1064-8011, Vol. 23, Nº. 4, 2009, págs. 1238-1244
Two thumbs way, way up: When fourth graders in an urban district-where standardized testing is traditionally a struggle-learned to peer review and recap their daily mathematics lessons in an easy-to-implement index card format, 100 percent passed the end-of-year assessment,
John Quinn, Brian Kavanagh, Norma Boakes, Ronald Caro
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 15, Nº 5, 2008-2009, págs. 295-303
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados