Periodo de publicación recogido
|
|
|
Gender and education in history
Mineke van Essen, Ruth Watts
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 48, Nº. Extra 3, 2012 (Ejemplar dedicado a: Gender and education in history), pág. 335
The ambiguity of professing gender: women educationists and New Education in the Netherlands (1890-1940)
Annemieke Van Drenth, Mineke van Essen
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 44, Nº. 4, 2008, págs. 379-396
An indisputable element of disharmony?: Historical strategies of professional women in education
Mineke van Essen
History of education researcher, ISSN 1740-2433, Nº. 80, 2007, págs. 76-84
"Shoulders Squared Ready for Battle with Forces that Sought to Overwhelm": West-European and American Women Pioneers in the Educational Sciences, 1800-1910
Annemieke Van Drenth, Mineke van Essen
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 39, Nº. 3, 2003, págs. 263-284
Women in science: a social and cultural history by Ruth Watts, London and New York, Routledge, 2007
Mineke van Essen, Michel Grossetti, Michel Ostenc
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 44, Nº. 3, 2008, págs. 347-368
Es reseña de:
Women in science: a social and cultural history
Routledge,, 2007
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados