InstitucionesÁrea de conocimientoAclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Sports tourists and non-sport tourists: Are they different in terms of sociodemographics, psychographics, or behavior?
Asli D. A. Tasci, Jeeyeon Hahm, Deborah Breiter
Event management, ISSN 1525-9951, Vol. 22, No. 3, 2018, págs. 303-315
Sociodemographic, Psychographic, and Behavioral correlates of fun in the destination context
Asli D. A. Tasci, Wei Wei
Tourism review international, ISSN 1544-2721, Vol. 22, Nº. 2, 2018, págs. 99-115
Added Value of a Destination Brand Name Calculated by Crimmins's Method
Asli D. A. Tasci
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 21, Nº. 6, 2016, págs. 669-673
Consumer Value and Brand Value: Rivals or Allies in Consumer-Based Brand Equity?
Asli D. A. Tasci
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 21, Nº. 5, 2016, págs. 481-496
Destination branding input-output analysis: a method of evaluating productivity
Asli D. A. Tasci, Basak Denizci
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 14, Nº. 1, 2009, págs. 65-83
Worker and consumer face-off on cultural distance and satisfaction
Yasin Boylu, Asli D. A. Tasci, William C. Gartner
Tourism review, ISSN 1660-5373, Vol. 64, Nº. 4, 2009, págs. 37-52
A Semantic analysis of destination image terminology
Asli D. A. Tasci
Tourism review international, ISSN 1544-2721, Vol. 13, Nº. 1, 2009, págs. 64-78
Assesment of factors influencing destination image using a multiple regression model
Asli D. A. Tasci
Tourism review, ISSN 1660-5373, Vol. 62, Nº. 2, 2007, págs. 23-30
Visit impact destination image
Asli D. A. Tasci
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 11, Nº 5, 2006, pág. 297
Intentions and consequences of tourist complaints
Metin Kozak, Asli D. A. Tasci
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 11, Nº 4, 2006, pág. 231
Destination Image: the Case of Turkey
Asli D. A. Tasci, Selma Uygur Meydan, Tamer Cavusgil
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 11, Nº 2, 2006, pág. 79
Segmented (Differential or Discriminatory) Pricing and Its Consequences
Asli D. A. Tasci, Ali Kemal Gurbuz, William C. Gartner
Progress in tourism marketing / Metin Kozak (ed. lit.), Luisa Andreu Simó (ed. lit.), 2006, ISBN 978-0-08-045040-7, págs. 171-183
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados