Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Universal design for learning and differentiated instruction in physical education
Mey de Abreu van Munster, Lauren J. Lieberman, Michelle Grenier
Adapted physical activity quaterly, ISSN 0736-5829, Vol. 36, Nº. 3, 2019, págs. 359-377
Doing Things My Way: Teaching Physical Education with a Disability
Michelle Grenier, Andrew Horrell, Bryan Genovese
Adapted physical activity quaterly, ISSN 0736-5829, Vol. 31, Nº. 4, 2014, págs. 325-342
Perceptions of a Disability Sport Unit in General Physical Education
Michelle Grenier, Karen Collins, Steven Wright, Catherine Kearns
Adapted physical activity quaterly, ISSN 0736-5829, Vol. 31, Nº. 1, 2014, págs. 49-66
Coteaching in Physical Education: A Strategy for Inclusive Practice
Michelle Grenier
Adapted physical activity quaterly, ISSN 0736-5829, Vol. 28, Nº. 2, 2011, págs. 95-112
An Interdisciplinary View and Analysis of �Constructivism� in Kinesiology
Steven Wright, Michelle Grenier, Jayson Seaman
Quest, ISSN 0033-6297, Vol. 62, Nº. 2, 2010, págs. 202-217
Inclusion in Physical Education: From the Medical Model to Social Constructionism
Michelle Grenier
Quest, ISSN 0033-6297, Vol. 59, Nº. 3, 2007, págs. 298-310
A Social Constructionist Perspective of Teaching and Learning in Inclusive Physical Education
Michelle Grenier
Adapted physical activity quaterly, ISSN 0736-5829, Vol. 23, Nº. 3, 2006, págs. 245-260
Cooperative Learning that Includes Students with Disabilities
Pat Yeaton, Michelle Grenier, Ben Dyson
JOPERD: Journal of physical education, recreation and dance, ISSN 0730-3084, Vol. 76, Nº 6, 2005, págs. 29-35
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados