InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Is the Sky Really Falling?: An Update on the Status of Social Studies in the K-5 Curriculum in Indiana
Phillip J. VanFossen, Chris McGrew
International journal of social education: Official journal of de Indiana Council for the social studies, ISSN 0889-0293, Vol. 23, Nº 1, 2008 (Ejemplar dedicado a: Learning and Teaching in Context), págs. 139-167
“It is just easier to do what you did before…”: An Update on Internet Use in Secondary Social Studies Classrooms in Indiana
Phillip J. VanFossen, Robert A. Waterson
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 36, Vol. 2, 2008, págs. 124-152
The Electronic Republic?: evidence on the impact of the Internet on Citizenship and Civic Engagement in the U.S.
Phillip J. VanFossen
International journal of social education: Official journal of de Indiana Council for the social studies, ISSN 0889-0293, Vol. 21, Nº 1, 2006 (Ejemplar dedicado a: Enhancing democracy throught technology), págs. 18-43
Phillip J. VanFossen
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 33, Nº 3, 2005, págs. 376-403
Phillip J. VanFossen, J. M. Shiveley
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 31, Nº 4, 2003, págs. 502-522
Teachers' Rationales for High School Economics
Phillip J. VanFossen
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 28, Nº 3, 2000, págs. 391-410
Assessing Expertise in Economic Problem Solving: A Model
Steven L. Miller, Phillip J. VanFossen
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 22, Nº 3, 1994, págs. 380-412
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados