Periodo de publicación recogido
|
|
|
Simple decision aids and consumer decision making
Nicholas H. Lurie, Na Wen
Journal of retailing, ISSN 0022-4359, Vol. 90, Nº 4, 2014, págs. 511-523
Temporal contiguity and negativity bias in the impact of online word of mouth.
Zoey Chen, Nicholas H. Lurie
Journal of marketing research, ISSN 0022-2437, Vol. 50, Nº 4, 2013, págs. 463-476
Visual Representation: Implications for Decision Making.
Nicholas H. Lurie, Charlotte H. Mason
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 71, Nº 1, 2007, págs. 160-177
Price-matching guarantees as signals of low store prices: survey and experimental evidence
Joydeep Srivastava, Nicholas H. Lurie
Journal of retailing, ISSN 0022-4359, Vol. 80, Nº 2, 2004, págs. 117-128
Decision Making in Information-Rich Environments: The Role of Information Structure
Nicholas H. Lurie
Advances in consumer research, ISSN 0098-9258, Vol. 29, Nº. 1, 2002, págs. 91-92
Reasoning About Online and Offline Service Experiences: The Role of Domain-Specificity
Valarie A. Zeithaml, Namita Bhatnagar, Nicholas H. Lurie
Advances in consumer research, ISSN 0098-9258, Vol. 29, Nº. 1, 2002, págs. 259-260
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados