InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The Role of Executive Functions in Socioeconomic Attainment Gaps: Results From a Randomized Controlled Trial
Emma Blakey, Danielle Matthews, Lucy Cragg, Jessica Buck, David Cameron, Ben Higgins, Lisa Pepper, Ellen Ridley, Emma Sullivan, Daniel J. Carroll
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 5, 2020, págs. 1594-1614
Understanding Early Inhibitory Development: Distinguishing Two Ways That Children Use Inhibitory Control.
Andrew Simpson, Daniel J. Carroll
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 90, Nº. 5, 2019, págs. 1459-1473
Not All Distractions Are the Same: Investigating Why Preschoolers Make Distraction Errors When Switching.
Emma Blakey, Daniel J. Carroll
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 2, 2018, págs. 609-619
Different Executive Functions Support Different Kinds of Cognitive Flexibility: Evidence From 2-, 3-, and 4-Year-Olds
Emma Blakey, Ingmar Visser, Daniel J. Carroll
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 2, 2016, págs. 513-526
Attentional Processes in Low-Socioeconomic Status Bilingual Children: Are They Modulated by the Amount of Bilingual Experience?
Aristea I. Ladas, Daniel J. Carroll, Ana B. Vivas Navarro
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 86, Nº. 2, 2015, págs. 557-578
Children's Sensitivity to Their Own Relative Ignorance: Handling of Possibilities Under Epistemic and Physical Uncertainty
Elizabeth J. Robinson, Martin G. Rowley, Sarah R. Beck, Daniel J. Carroll, Ian.A. Apperly
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 77, Nº. 6, 2006, págs. 1642-1655
Children's Thinking About Counterfactuals and Future Hypotheticals as Possibilities
Daniel J. Carroll, Ian A. Apperly, Sarah R. Beck, Elizabeth J. Robinson
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 77, Nº. 2, 2006, págs. 413-426
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados