Periodo de publicación recogido
|
|
|
How you look is who you are: The appearance reveals character lay theory increases support for facial profiling
Shilpa Madan, Krishna Savani, Gita Venkataramani Johar
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 123, Nº. 6, 2022, págs. 1223-1242
Better Marketing for a Better World
Rajesh K. Chandy, Gita Venkataramani Johar, Christine Moorman, John H. Roberts
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 85, Nº 3, 2021, págs. 1-9
Mistaken Inferences from Advertising Conversations: A Modest Research Agenda.
Gita Venkataramani Johar
Journal of advertising, ISSN 0091-3367, Vol. 45, Nº 3, 2016, págs. 318-325
Taking Stock of Stockbrokers: Exploring Investor Decision Strategies Via Verbal Protocols
Gita Venkataramani Johar, Maureen Morrin, David Mazursky, Alfred Kuss, Jacob Jacoby
Advances in consumer research, ISSN 0098-9258, Vol. 29, Nº. 1, 2002, págs. 164-165
Knowing more than we're told: Inferences from advertising claims
Carolyn J. Simmons, Gita Venkataramani Johar
Advances in consumer research, ISSN 0098-9258, Vol. 21, Nº. 1, 1994, pág. 96
`Yes, I remember it well...': The role of autobiographical memory in consumer information
Gita Venkataramani Johar, Geeta Menon
Advances in consumer research, ISSN 0098-9258, Vol. 20, Nº. 1, 1993, pág. 108
The impact of direction-of-comparison on the formation of preference
Gita Venkataramani Johar, Elizabeth H. Creyer
Advances in consumer research, ISSN 0098-9258, Vol. 20, Nº. 1, 1993, págs. 284-287
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados