InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Mixed-methods research in language teaching and learning: Opportunities, issues and challenges
A. Mehdi Riazi, Christopher Candlin
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 47, Nº 2, 2014, págs. 135-173
Introduction Trading between reflexivity and relevance: new challenges for applied linguistics
Christopher Candlin, S. Sarangi
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 24, Nº 3, 2003, págs. 271-285
Developing legal writing materials for English second language learners: problems and perspectives
Christopher Candlin, Vijay Bhatia, C.H. Jensen
English for specific purposes: An international journal of ESP, ISSN 0889-4906, Vol. 21, Nº 4, 2002, págs. 299-320
Christopher Candlin, Vijay Bhatia, C.H. Jensen
English for specific purposes: An international journal of ESP, ISSN 0889-4906, Vol. 22, Nº 1, 2002, pág. 110
Concordancing and the Teaching of the Vocabulary of Academic English
Jennifer Thurstun, Christopher Candlin
Revista Canaria de Estudios Ingleses, ISSN 0211-5913, Nº 44, 2002, págs. 157-172
Talking shop: classroom practice, research, and the world of the learners
Christopher Candlin
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 54, Nº 3, 2000, págs. 291-296
Hacia la enseñanza de lenguas basada en tareas
Christopher Candlin
CL & E: Comunicación, lenguaje y educación, ISSN 0214-7033, Nº 7-8, 1990, págs. 33-54
Sociolinguistics and communicative language teaching
Christopher Candlin
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Nº. 16, 1972, págs. 37-48
Presencing in the context of enhancing patient well-being in nursing care
Sally Candlin, Christopher Candlin
The Routledge handbook of language and health communication / Heidi E. Hamilton (ed. lit.), Wen-ying Sylvia Chou (ed. lit.), 2014, ISBN 978-0-415-67043-2, págs. 259-278
Must the Worlds Collide?: Professional and Academic Discourses in the Study and Practice of Law
Christopher Candlin, Vijay Bhatia, C.H. Jensen
Domain-specific English: textual practices across communities and classrooms / coord. por Giuseppina Cortese, Philip Riley, 2002, ISBN 3-906768-98-8, págs. 101-114
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados