Periodo de publicación recogido
|
|
|
Building electronic performance support systems for first-year university students.
Philip Barker, Paul van Schaik, Oladeji Famakinwa
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 44, Nº 3 (August), 2007, págs. 243-255
Using a digital campus to support electronic learning in Lebanon
Paul van Schaik, Imad Moukadem, Philip Barker
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 42, Nº 2, 2005, págs. 157-166
Using e-learning dialogues in higher education.
Eileen Webb, Allan R. Jones, Philip Barker, Paul van Schaik
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 41, Nº 1 (February), 2004, págs. 93-103
A comparison of on-campues and online course delivery methods in Southern Nevada.
Paul van Schaik, Philip Barker, Scott Beckstrand
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 40, Nº 1 (January), 2003, págs. 5-15
Designing Electronic Performance Support Systems to Facilitate Learning.
Paul van Schaik, Robert Pearson, Philip Barker
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 39, Nº 4 (November), 2002, págs. 289-306
Mental Models and Lifelong Learning
Philip Barker, Paul van Schaik, Spencer Hudson
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 35, Nº 4, 1998, págs. 310-318
Courseware Engineering Outlined:: an Overview of Some Research Issues
Italo De Diana, Paul van Schaik
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 30, Nº 3, 1993, págs. 191-211
Aspects of an Environment for the Use of Adaptable Courseware Products
Sjoerd A. de Vries, Paul van Schaik
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 30, Nº 3, 1993, págs. 225-233
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados