Periodo de publicación recogido
|
|
|
Explaining the Unpredictable: The Development of Causal Theories of Mind in Deaf and Hearing Children.
Candida C. Peterson, Henry M. Wellman
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 90, Nº. 6, 2019, págs. 654-674
Candida C. Peterson, Henry M. Wellman
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 90, Nº. 6, 2019, págs. 1917-1934
Meta-Analysis of Theory of Mind and Peer Popularity in the Preschool and Early School Years
Virginia Slaughter, Kana Imuta, Candida C. Peterson, Julie D. Henry
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 86, Nº. 4, 2015, págs. 1159-1174
Siblings, Theory of Mind, and Executive Functioning in Children Aged 3–6 Years: New Longitudinal Evidence
Anna R. McAlister, Candida C. Peterson
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 4, 2013, págs. 1442-1458
The Mind Behind the Message: Advancing Theory-of-Mind Scales for Typically Developing Children, and Those With Deafness, Autism, or Asperger Syndrome
Candida C. Peterson, Henry M. Wellman, Virginia Slaughter
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 2, 2012, págs. 469-485
Sequential Progressions in a Theory-of-Mind Scale: Longitudinal Perspectives
Henry M. Wellman, Fuxi Fang, Candida C. Peterson
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 82, Nº. 3, 2011, págs. 780-792
Mind What Mother Says: Narrative Input and Theory of Mind in Typical Children and Those on the Autism Spectrum
Virginia Slaughter, Candida C. Peterson, Emily Mackintosh
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 78, Nº. 3, 2007, págs. 839-858
Steps in Theory-of-Mind Development for Children With Deafness or Autism
Henry M. Wellman, David Liu, Candida C. Peterson
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 76, Nº. 2, 2005, págs. 502-517
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados