Carolina Martí, Joan Pujol Planella, Gerard Arbat Pujolràs, Joan Josep Suñol, Lidia Feliu Soley, Francesc Castro Villegas, Anna Planas Lladó
We analysedthe evaluation process of Bachelor's Final Degree Project in the University of Girona (Spain). The marks obtained in the different faculties have been compared. Moreover, it has been studied the influence in the marks of the use of rubrics and the involvement of the student’s supervisorin marking the work.Results show that marks are clearly higher when a rubric is used and when the director participates in marking. From the results, some practical recommendations are proposed.
S'ha analitzat l'avaluació del Treball Final de Grau a la Universitat de Girona, comparant les qualificacions obtingudes als diferents centres i estudiant l'existència o no de relació entre les qualificacions i factors com l'ús de rúbrica, i la participació del tutor en el procés d'avaluació.Els resultats mostren que les qualificacions són significativament més altes quan s'usa rúbrica i també quan el tutorparticipa en l'avaluació. A partir dels resultats es plantegen algunes recomanacions.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados