Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La classe invertida com a metodologia per a millorar el procés d’aprenentatge dels alumnes: Una activitat d’aprenentatge actiu

  • Autores: Jasmina Berbegal Mirabent
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 4, 2018
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      Aquest estudi descriu la intervenció realitzada a l’assignatura de Service Management, impartida en el Master in Innovation and Research in Informaticsde la Facultat d’Informàtica de Barcelona, que pretén ajudar als alumnes a interioritzar millor els conceptes. Inspirada en la filosofia de la classe invertida, són els alumnes qui, després d’un treball en grup a casa, han de conduir la classe a l’aula, tot demostrant que han interioritzat els conceptes clau del mòdul assignat.

    • English

      This study describes the experience in a course on Service Management taught in the Master’s degree program in Innovation and Research in Informatics at Barcelona School of Informatics, which aims to help students to better internalize the theoretical foundations. Inspired in the flipped classroom philosophy, it is students who, after an outside-of-the-class activity, have to lead the class, demonstrating that they have correctly understood the key concepts of the module.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno