S’ha estudiat com s’aplica l’aprenentatge per projectes (APP) en les 141 assignatures de la Universitat de Girona que utilitzen aquesta metodologia activa. L’APP s’utilitza bàsicament en assignatures obligatòries de Grau, on els estudiants han de treballar en equips de 4 o més membres durant més de 8 setmanes per a obtenir un producte o servei que han de defensar oralment. L’APP involucra 1 o 2 docents, de més de 50 anys, amb predomini de les dones i amb gran proporció de professorat associat.
The use of project-based learning (PBL) in the 141 courses of the University of Girona that use this active methodology has been studied. PBL is basically used in compulsory undergraduate courses, where students work in teams of 4 or more members for more than 8 weeks, to obtain a product or service to be presented orally. PBL involves1 or 2 lecturers, over 50 years old, with a predominance of women and with a large proportion of part-time external professors.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados