Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de El treball per projectes basat en qüestionaris:: Portar la recerca a l’aula

Xavier Fontich Vicens, Ana Luísa Costa, Marcos Troncoso Díaz

  • català

    El treball per projectes està àmpliament implantat a les nostres escoles i també a la formació del professorat de primària. Malgrat tot, de vegades es percep com l’aplicació d’un guió preestablert molt tancat en què els alumnes han de consultar documents iresumir-los. El model que proposem es basa en el treball amb qüestionaris en línia com a manera de recollir dades basades en l’opinió dels informants sobre temes rellevants del nostre entorn. Els resultats de portar aquest model a les aules de magisteri són prometedors per la implicació dels estudiants i l’obertura a una nova forma de treball a l’aula basada en l’elaboració conjunta tant del disseny com de la interpretació dels resultats.

  • English

    Project work is widely implemented in our schools and also in primary teacher training. Despite everything, it is sometimes perceived as the application of a very closed pre-established script in which students must consult documents and summarize them. The model we propose is based on working with online questionnaires to collect data based on the informants' opinion on relevant topics in our environment. The results of bringing this model to teaching classrooms are promising for the involvement of Student-teachers and the openness to a new way of working in the classroombased a collective process of reflection about the design and the results.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus