Olga Masot, Elena Paraíso Pueyo, Anna Espart, Teresa Botigué, Laia Selva, Eva Barallat, Ana Lavedán Santamaría
Objective: to know the students' perception towards different methodologies used in simulations.
Methodology: cross-sectional descriptive study. Two types of simulations have been evaluated.
Results: Both the basic and the peer learning have obtained 4.4 points.
Conclusions: Basic simulations help them internalize knowledge and gain confidence. Peer-to-peer learning increases the ability to predict clinical changes and prepares them to care for patients.
Objectiu: conèixer la percepció dels alumnes vers diferents metodologies emprades en simulacions.
Metodologia: estudi descriptiu transversal. S'han avaluat dos tipus de simulacions.
Resultats: Tant les bàsiques com les d’aprenentatge entre iguals han obtingut 4,4 punts.
Conclusions: les simulacions bàsiques els ajuden a interioritzar coneixements i a agafar seguretat. Les d’aprenentatge entre iguals els augmenta la capacitat per predir els canvis clínics i els prepara per atendre els pacients.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados