Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Percepció de l’alumnat sobre les diferents metodologies docents aplicades a les simulacions de l’assignatura de Pràctica Basada en l’Evidència en el Cuidatge Integral de la Persona 1 (Grau en Infermeria): Percepció de l’alumnat sobre diferents metodologies emprades en simulacions clíniques

  • Autores: Olga Masot, Elena Paraíso Pueyo, Anna Espart, Teresa Botigué, Laia Selva, Eva Barallat, Ana Lavedán Santamaría
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 6, 2023
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      Objective: to know the students' perception towards different methodologies used in simulations.

      Methodology: cross-sectional descriptive study. Two types of simulations have been evaluated.

      Results: Both the basic and the peer learning have obtained 4.4 points.

      Conclusions: Basic simulations help them internalize knowledge and gain confidence. Peer-to-peer learning increases the ability to predict clinical changes and prepares them to care for patients.

    • català

      Objectiu: conèixer la percepció dels alumnes vers diferents metodologies emprades en simulacions.

      Metodologia: estudi descriptiu transversal. S'han avaluat dos tipus de simulacions.

      Resultats: Tant les bàsiques com les d’aprenentatge entre iguals han obtingut 4,4 punts.

      Conclusions: les simulacions bàsiques els ajuden a interioritzar coneixements i a agafar seguretat. Les d’aprenentatge entre iguals els augmenta la capacitat per predir els canvis clínics i els prepara per atendre els pacients.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno