Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Educació Profigurativa i ApS: Una estratègia d’innovació docent, investigadora i de transferència en la formació universitària

  • Autores: Paquita Sanvicén Torné, Fidel Molina Luque
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 6, 2023
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      Profiguració és un neologisme construït a partir de laTeoria Fonamentada,fruit de diverses recerques de metodologia qualitativa i mixta. L’Educació Profigurativa és un enfocament estratègic per posar en valor l’educació intergeneracional, en el marc de la tercera missió de la universitat i de l’Age Friendly University. La metodologia d’innovació docent ésl ’ApS. Els àmbits d’actuació són envelliment i joventut, relacions intergeneracionals, soledat no volguda, salut i educació, pobresa, gènere i sostenibilitat.

    • English

      The concept of Profiguration is a neologism that has been constructed from GroundedTheory, the result of several qualitative and mixed research. Profigurative Education isa strategic approach to value intergenerational education, within the framework of the university's third mission and Age Friendly University. The teaching innovation methodology is theService Learning (CEL). The areas of action are aging and youth, intergenerationalrelationships, unwanted loneliness, health and education, poverty, gender andsustainability.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno