Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Projecte transversal de formació de professorat a la UPF en Avaluació en dues fases

  • Autores: Elisabeth Moyano Claramunt, María Pilar Larramona Lendez, Vanessa Soria Ortega
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 6, 2023
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      Els projectes transversals promoguts per la Xarxa d’Innovació Docent de la Universitat Pompeu Fabra, denominats “Crides”, son un motor per la formació de professorat en noves metodologies docents. La Crida 2021-22 es va centrar en l’Avaluació de les assignatures endues fases (Aa2F). El projecte es va desenvolupar en cinc etapes: formació de professorat,disseny de l’activitat, implementació,f eedback i divulgació. La implementació es va fer en 13 assignatures de diferents centres de la universitat.

    • English

      The transversal projects promoted by the Xarxa d'Innovació Docent of Universitat Pompeu Fabra, called "Crides", are a driving force for teacher training in new teaching methodologies. Specifically, the Call for the 2021-22 academic year focused on two-stage exams. The project was developed in five stages: teacher training, activity design, implementation, feedback, and experience sharing. The implementation was carried out in13 subjects from differentd epartments of the university.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno