Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Percepcions sobre l’ús de les metodologies actives a les aules universitaries: Un estudi pilot

Anna Amadó Codony, Helena Benito Mundet, Esther Llop, Marta Verdaguer Planas, David Ballester Ferrando, Miquel Alsina, Joaquim Comas, M. Rosa Terradellas i Piferrer, María Jesús Gutiérrez del Moral, Ignasi Rodríguez Roda, Carles Rostán Sánchez

  • català

    Les metodologies actives són les que impliquen a l’estudiantat en el seu propi aprenentatge, milloren l’assimilació dels continguts, el pensament crític i el compromís acadèmic. Tanmateix, un volum considerable del professorat i l’estudiantat són resistents a la seva implantació. La resistència dels primers frena la seva expansió i la dels segons la seva eficàcia. L’objectiu d’aquest estudi és conèixer i analitzar la percepció de l’estudiantat sobre les metodologies actives utilitzant una metodologia mixta (quantitativa i qualitativa).

  • English

    Active methodologies are those that implicate students in their own learning, improve content retention, critical thinking, and academic involvement. However, a significant number of teachers and students are resistant to its implementation. The resistanceof teachers slows its expansion and that of the students its effectiveness. The aim of this work is to study and understand the students’ perception of active methodologies using a mixed methodology (qualitative and quantitative).


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus