Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Implantació i valoració de l’assignatura Gènere i Salut: De l’Aprenentatge per Projectes a l’Aprenentatge Servei

  • Autores: Concepció Fuentes Pumarola, David Ballester Ferrando, David Cámara Liebana, Carolina Rascón Hernán, Marta Roqueta Vall llosera, Zaira Reyes Amargant
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 6, 2023
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      Es presenta la descripció i valoració de l’assignatura optativa Gènere i Salut al Grau en Infermeria. Es planifica amb la metodologia Aprenentatge per Projectes. L’estudiantat, en grups reduïts, han planificat dos projectes amb els objectius: sensibilitzari conscienciar en relació a la violència masclista i sobre les desigualtats de salut per raons de gènere. Finalment, els projectes es varen portar a terme i la metodologia emprada passà a ser Aprenentatge Servei.

    • English

      Presentation of a description and evaluation of the elective subject “Gender and Health” in the Nursing Degree. First of all, the planned methodology to use is Learning by Projects with students in small groups. Students planned two projects with the aim of rising awareness in relation to male violence and health inequalities related to gender reasons. Finally, the projects were implemented by a Service-Learning methodology.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno